سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ یک از نیازهای کوچک خود را حقیرمشمارید ؛ زیرا محبوب ترین مؤمنان نزد خداوند متعال ، کسی است که بیشتر از همه از او درخواست می کند . [امام باقر علیه السلام]

مهر

 
 
مهر خزانه دار فرج(جمعه 87 دی 27 ساعت 7:9 عصر )
شاید بخواهید بدانید به چه دلیل نام این وبلاگ ، مهر گذاشته شده است. پس چند جمله‌ای را در این خصوص برایتان خواهم نوشت.
امام صادق می‌فرمایند، عاشورا روزی است که در آن مهدی موعود ظهور خواهند فرمود. طبق بررسی‌های کاملاً موثق اینجانب، در سال 61 هجری قمری یعنی همان سالی که حصرت ابا عابدالله به شهادت رسیده‌اند، عاشورا در مهر ماه قرار داشته است. مهر ماه یعنی همان نوروز واقعی که اجدادمان آن را گرامی می‌داشته‌اند، رازدار علم کهنی است که هزاران سال با خود به همراه دارد.
مهرگان گوهر اصل است خدا می‌داند     اندر او مژده وصل است خدا می داند
مهر ماه، ماه آغاز سال نو خواهد بود و همانگونه که اگر شما در خصوص جشن مهرگان یا میترکان که نوروز واقعی نیز همانست مطاله فرمایید، خواهید دید که ایرانیان باستان معتقد بودند، در این زمان جهان آفریده شده است و زمین و آسمان تولد یافته‌اند. به همین منظور در آن ایام که شش روز بود به میمنت آن عید بر پا می‌کردند. نه بخاطر شکوفه زدن درختان.این زمان ، وقتی است که منجی بزرگ بشریت در آن چشمان خسته ی بشریت را التیام خواهد بخشید. پس هر گاه عاشورا را در مهر ماه یافتید، منتظر فرج باشید و به درگاه دوست توبه نمایید.
از وقایع مهمی که در مهر ماه اتفاق افتاده است:
ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها
شهادت حسین بن علی(ع)
بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)
اغاز نزول قرآن
ولادت قائم آل محمد






بازدیدهای امروز: 8  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 6968  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «