سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و به سوی محبّتت، راهی آسان برایم بگشا که بدان، برایم خیر دنیا و آخرت را کامل گردانی . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعا ـ]

مهر

 
 
جن(جمعه 87 دی 27 ساعت 6:49 عصر )
در مورد اجنه شاید تاکنون مطالب زیادی خوانده باشید و یا اینکه شنیده باشید. اما اجازه بدهید مطلبی تازه و جدید را برایتان بگویم، درست همانند دیگر ذرات، موجوداتی که خداوند آفریده نیز  از عنصر اربعه  بی بهره نیستند و آن را در درون خود دارند، روح، فرشته، جن و انس چهار ذره‌ای هستند که دنیای موجودات را تشکیل می‌دهند. این چهار ذره همان آب، آتش ، خاک و هوای هستی هستند. هر یک از این موجودات به علت اینکه در یک فرکانس مخصوص بخود قرار دارند نسبت بدیگری مخفی  می‌باشند. روح، همانند عنصر چهارم پدیده‌هاست که گفتیم در مجموعه سه عنصر دیگر قرار نمی‌گیرد و با آنکه متعلق به آن است از دایره آنها بیرون می‌ماند. این موجودات درست همانند طیف نور می‌باشند بدین معنا که آنها اگرچه از یکدیگر جدا به نظر می‌رسند اما در اصل گویی با طنابی به همدیگر وصل شده‌اند و در امتداد یکدیگر قرار دارند. گروه انس با میلیاردها تغییر فرکانس بتدریج رقیق تر شده و به جن تبدیل می‌گردد. اجنه نیز با میلیاردها تغییر فرکانس به فرشته تبدیل می‌گردند و در پله‌ی آخر نیز ملک با میلیاردها تغیییر فرکانس به روح تبدیل می‌گردد.
بنابر این بعد از گروه ما یعنی انسیان موجوداتی هستند که 99% انسند و 1% جن، در پله‌ی بعدی موجودات دیگری هستنند که 98%  انسند و 2% جن به همین ترتیب به مکانی می‌رسیم که 50% خاصیت انسی و 50% نیز خاصیت جنی دارند. به این گروه از موجودات نسناس گفته می شود. بدین ترتیب گروه انس با میلیاردها تغییر فرکانس بسوی گروه جن رفته و به جن تبدیل می‌گردد. در هر تغییر فرکانس عالم مخصوص و موجودات مخصوص به آن قرار دارند که به علت متناسب نبودن فرکانس وجودیشان به نظر یکدیگر نمی‌آیند.آنها یکدیگر را بصورت ارتعاش حس می‌کنند. بنابر این ما  در فضای بین انس و جنِ کامل، میلیاردها موجود دیگر خواهیم یافت، که بشر امروزه همه‌ی آنها را جن می‌نامد.






بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 6970  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «